Är sommaren här nu, eller? Vi kommer ihåg förra sommaren, regn efter regn. Jag var nere på campingen en dag och vi kom in på allas favorit ämne, det vill säga vädret. En man sa till mig att det kommer att bli fint väder denna sommaren. ![]() Jag undrar en sak? Varför finns det så många svenskar på nudiststränder i utomlands men inte här. är det så, att när man åker utomlands så blir man lite anonym. Risken för att träffa grannen, arbetskamraten eller någon annan som man känner, är ju väldigt liten. Om nu grannen eller arbetskamraten skulle vara där, så är ju han/hon lika naken som du, eller? Personen är ju då också nudist. Jag vet att det finns människor som skrattar eller peka finger åt oss, men när dom åker då utomlands så kastar dom gärna kläderna. När dom kommer hem så har dom inte lärt sig ett dugg, utan dom skrattar och peka fortfarande. Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att det luktar dubbelmoral och att det är otrolig barnsligt. Jag kanske ska säga med, att jag riktar mig inte mot någon. är det så att någon skulle känna sig förolämpad, så är det väll för att det stämmer in på den personen. ![]() Har ni några bra semesterfoto från vår regniga sommar förra året, varför inte skicka dom till mig. Krav! Inga utvikningsbilder utan vanliga semesterbilder. Om jag skulle tycka att det är för vulgärt eller på ett annat sätt avsmakliga bilder så kommer jag att kasta dom omgående. Visar det sig att jag skulle få för mycket av dåliga bilder så kommer jag att sluta med det.
|

© Om Nudistlivet.